زیبایی و آرایشی

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تونر مو چیست؟ تونر مو چه کاربردی دارد؟ انواع تونر مو کدام است؟

این ها سوالاتی هستند که ممکن است تعدادی از خانم هایی که کمتر با رنگ مو سر و کار داشته باشند و یا با با مشکل باقی ماندن رنگ های پایه روی مو مواجه نشده باشند، برایشان این سوالات پیش آید. در ادامه مقاله به تمامی این سوالات پاسخ داده خواهد شد، پس همراه ما باشید.

تونر مو چیست؟ 

تونر مو یک محصول کوچک و شیرین است که برای خنثی کردن موهایی با تن نارنجی و زرد برنجی که بر روی موهای سفید ایجاد شده است، به کار می رود. عموما رنگ تونر مو، آبی یا بنفش است و برای موهایی که به هر دلیل سفید شده اند جهت تغییر رنگ به خاکستری، گرد و خاکی یا به رنگ پلاتین، مورد استفاده قرار می گیرد و رنگی طبیعی به موها انتقال می دهد. با تونر مو، همیشه موهایی سالم تر و درخشان تر خواهید داشت. آیا تا به حال کسی را دیده اید که موهای آن به جای رنگ بلوند، زرد قناری شده باشد؟ علت این امر فقط به خاطر یک اشتباه در گذاشتن رنگ و استفاده کردن از دکلره بوجود آمده و حتی سعی  هم نشده که  برای رفع آن از تونر استفاده نمایند.

  • ۰
  • ۰

کرم ضد چروک و ۶ نکته مهم در تاثیر بیشتر آن

تمایل به جذابیت و زیبایی، موضوعی است که همیشه ما خانم ها را ترغیب به مراقبت و نگهداری از پوست و استفاده از کرم ضد چروک و این قبیل محصولات ضدپیری می کند. خوشبختانه امروزه روشهای بسیاری برای کاهش روند پیری صورت و چین و چروک در پوست وجود دارد که با استفاده از آنها بعد از شروع سن سی سالگی می توانید روند پیری صورت را بسیار کاهش دهید. 

  • ۰
  • ۰

سرم مو و انواع آن

خانم ها دوست دارند همانند ستاره‌های سینما و هالیوود همیشه موهایی زیبا داشته باشند . برای اینکه بتوانید موهایی نرم و زیبا داشته باشید و در هر شرایطی چون ستاره بدرخشید یکی از پیشنهادهای ما به شما استفاده و خرید سرم مو می‌باشد .

سرم مو چیست و نحوه عملکرد آن چگونه است؟

سرم مو چیست ؟

به طور کلی سرم های مو به دو دسته تقسیم میشوند.
دسته اول محصولاتی هستند که برای تقویت ریشه مو ساخته شده و معمولا به صورت آمپول غیر تزریقی یا شیشه های دارای قطره چکان عرضه می‌شوند که بیشتر در مورد آقایان استفاده می‌شود.

دسته دوم که بسیار متداول تر و کاربردی تر است (مخصوصا در مورد خانم ها) محصولاتی هستند که برای مراقبت، احیاء و بازسازی عمقی ساقه ی مو استفاده میشوند که در این مقاله قصد معرفی این دسته از محصولات سرم مو را داریم. سرم های مو به صورت اسپری، ژل و مایع تولید و به بازار عرضه می شوند.

  • ۰
  • ۰

نحوه ی شستن درست موها

شاید در نگاه اول شستن موها کار ساده ای به نظر برسد اما نحوه‌ی صحیح شستشو مو از اهمیت زیادی برخوردار است. این امر علاوه بر اینکه در سلامت موها نقش مهمی دارد، دارای قواعد و آداب خاصی می‌باشد که باید آنها را رعایت کنید. در واقع یکی از موضوعاتی که متخصصان پوست و مو بر آن تاکید دارند، این موضوع به ظاهر ساده می‌باشد زیرا تنها یک اشتباه ساده باعث آسیب رساندن به موهایتان خواهد شد.