زیبایی و آرایشی

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اغلب افرادی که پوست خشکی دارند به دلیل شکننده بودن پوست و خشکی آن مشکلاتی برای مراقبت از پوست و بخصوص آرایش کردن دارند. در چنین مواقعی تشخیص اینکه از محصول درست یا تکنیک صحیح برای آرایش استفاده می کنید یا خیر کمی دشوار است. اما جای نگرانی وجود ندارد. با رعایت نکاتی که به شما آموزش می دهم، می توانید با وجود پوست خشک آرایشی زیبا و یکدست داشته باشید. نکته کلیدی این است که محصولات مرطوب کننده را برای آرایش انتخاب کنید. با ۴ نکته آرایشی برای افرادی که پوست خشک دارند، خواهید فهمید چطور این کار را انجام دهید.

  • ۰
  • ۰

مقابله با ریزش مو در خانم ها

هیچ چیزی برای یک خانم رنج‌آورتر از این نیست که ببیند موهای نازنینش روز به روز کمتر می‌شود، اما باید بگوییم که تنها شما نیستید که ریزش مو را تجربه می‌کنید بلکه اکثر زنان چنین اختلالی را تجربه کرده‌اند.

همه ریزش موها یک علت ندارند و حتی همه ریزش‌ها هم به یک شکل نیستند. اگر بتوانید نوع ریزش موهای خود را تشخیص دهید تا حد زیادی از نگرانی‌تان کاسته شده و راحت‌تر راه‌حل مناسب را پیدا می‌کنید.

این روزها ریزش مو در بین خانم‌ها بسیار رایج شده‌است. 40 درصد از افرادی که در طول عمرشان ریزش موی موقتی یا دائم را تجربه می‌کنند، خانم‌ها هستند، البته مدل ریزش مو در افراد مختلف متفاوت است. بعضی موهای‌شان شروع به نازک شدن می‌کند تا جایی که کم پشت به نظر می‌رسد. بعضی مرکز و جلوی سرشان به شدت خالی می‌شود و بعضی فرق سرشان به مرور خالی و خالی‌تر می‌شود. در واقع ریزش مو در خانم‌ها متفاوت از مردان است در خانم‌ها کمتر پیش می‌آید که خط موها در پیشانی عقب برود.

  • ۰
  • ۰

 

آیا برای شما هم پیش آمده است که با وجود خرید یک محصول آرایشی گرانقیمت باز هم این محصول با پوست شما سازگار نیست و فکر کنید چطور محصول آرایشی مناسبی برای پوست حساس انتخاب کنم؟ برای اینکه برای پوست حساس خود بهترین انتخاب را داشته باشید، کافیست هنگام خرید به چند نکته دقت کنید

دنبال محصول آرایشی بدون بو باشید

محصولات آرایشی صورت که بو ندارند یا بوی آنها کم است مناسب پوست حساس هستند. علاوه بر این­ هر چه ترکیب یک محصول کمتر باشد و به اصطلاح روی پوست سبک­تر بهتر است. اگر پوست حساسی دارید از محصولاتی که در آنها الکل، رتینول و آلفا هیدروکسی اسید دارند دوری کنید. این مواد برای پوست حساس بیش از حد قوی هستند.

به تاریخ انقضای مواد آرایشی دقت کنید

مهمترین قانون این است که لوازم آرایشی را تا زمان تاریخ انقضایشان استفاده کنید. هرگز لوازم آرایشی را بیش از تاریخ ذکر شده استفاده نکنید. اگر تاریخ انقضای محصول آرایشی را روی پوکه آرایشی آن نمی بینید یک راه ساده برای فهمیدن تاریخ انقضای آن وجود دارد. معمولا روی لیبل تمامی محصولات آرایشی تصویر یک ظرف کوچک در باز وجود دارد که روی آن یک عدد نوشته شده است. این عدد نشان می دهد شما چند ماه پس از بازکردن درب این محصول میتوانید از آن استفاده کنید.