زیبایی و آرایشی

  • ۰
  • ۰

چند مدل جدید و جذاب برای لاک ناخن زمستانی

هرچیزی که در حیطه مد و زیبایی جای می‌گیرد ترندها و مدل‌های خاص خود را دارد، مدل‌هایی که بر اساس زمان، فصل و موقعیت انتخاب می‌شوند. لاک ناخن هم از این قاعده مستثنی نیست و اگر می‌خواهید سبک و استایل شما از هر نظر به روز باشد باید مدل لاک خود را متناسب با فصل و موقعیت انتخاب کنید. لاک ناخن زمستانی هم یکی از سبک‌های آرایش ناخن است که در رنگبندی و طرح‌های مورد استفاده تا حدی با سبک‌های فصل‌های دیگر تفاوت دارد. در این مقاله چند مدل جدید لاک ناخن زمستانی برای امتحان کردن در فصل زمستان را به شما معرفی می‌کنیم و در ادامه نیز با بطری اسپری لاک ناخن و مزایای آن آشنا خواهید شد.

طیف‌های مختلف صورتی و بژ

رنگ‌های پایه لاک ناخن همیشه محبوب هستند، رنگ‌هایی مثل صورتی، بژ، کرم و... که تقریبا به همه می‌آیند. اما برای ایجاد تنوع و حجم روی ناخن‌ها می‌توانید از چند رنگ خنثی مثل طیف‌های مختلف صورتی و بژ در کنار هم با فرم‌های هندسی متنوع استفاده کنید و طرح‌های جدیدی بیافرینید.

لاک ناخن زمستانی طرح بژ

لاک ناخن زمستانی با سایه طلایی

یکی از سبک‌های لاک ناخن زمستانی که می‌تواند در مهمانی‌ها هم مورد استفاده قرار گیرد و هرگز هم از مد نمی‌افتد لاک متالیک با سایه طلایی است که می‌تواند اکلیلی یا ساده باشد. این لاک را می‌توانید با دو تا سه طیف مختلف و اسفنج یا روش‌های دیگر روی تیپ ناخن بزنید و حالت اومبره را روی آن‌ها ایجاد کنید. برای این طرح بهتر است از سه شیشه لاک با رنگ های  طلایی ، کرم و سفید استفاده کنید. 

لاک ناخن زمستانی طرح طلایی

لاک مشکی با خطوط اریب

خطوط اریب اثر بلندکنندگی دارند و اگر روی ناخن‌ها هم استفاده شوند باعث می‌شوند ناخن‌های شما بلند و باریک به نظر برسد. ابتدا روی ناخن‌ها لاک پایه سفید بزنید و یک برچسب باریک به صورت اریب روی ناخن‌ها بچسبانید. سپس لاک مشکی را دو لایه روی آن‌ها بزنید و برچسب را بکنید. در انتها تاپ کوت بزنید.

لاک ناخن مخصوص زمتان طرح اریب

لاک ناخن زمستانی دورنگ اکلیلی

اکلیل همیشه محبوب است مخصوصا برای لاک ناخن زمستانی در سبک جدید. حتی اگر لاک اکلیلی نداشته باشید می‌توانید ابتدا تیپ ناخن را به رنگ دلخواه درآورده سپس از برچسب‌های متالیک ریز استفاده کرده و آن‌ها را روی ناخن بچسبانید و در آخر تاپ کوت بزنید.

لاک ناخن مخصوص زمستان طرح اکلیلی

یک طرح فمینیستی برای ناخن‌های شما

ناخن‌های شما می‌توانند محلی برای انتقال پیام هم باشند، این روزها پیام‌های فمینیستی حرف اول را می‌زنند و اگر شما دوست دارید قدرت زنان را در ناخن‌های خود هم به نمایش بگذارید این طرح WOMEN POWER همان چیزی است که لازم دارید.

لاک دورنگ مات و متالیک

تضاد بافت هم مثل تضاد رنگ زیبایی ایجاد می‌کند و این از مواردی است که در لاک ناخن بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از لاک متالیک روی زمینه مات چنین اثری دارد که باعث می‌شود ناخن‌های شما جلوه ای شگفت انگیز پیدا کنند.

لاک ناخن زمستانی طرح متالیک

مدل لاک ناخن زمستانی با طرح گورخری

طرح راه راه سیاه و سفید و گورخری از طرح‌های مینیمال اما جذابی است که برای زمستان هم بسیار مناسب است. مخصوصا اگر لباسی با این طرح دارید می‌توانید ناخن‌های خود را گورخری لاک بزنید تا با لباس‌هایتان هماهنگ شوند. این کار را می‌توانید با برچسب های آماده یا با قلموی مخصوص طراحی انجام دهید.

لاک ناخن زمستانی طرح گورخری

نیمه ماه خالی با رنگ‌های بژ و طلایی

مدل لاک ناخن نیمه ماه از مدل‌های جدیدی است که این روزها طرفداران زیادی دارد. در این مدل شما یک هلال کوچک از  پایین ناخن را خالی می‌گذارید و بقیه ناخن را لاک می‌زنید. این لاک هم لازم نیست ساده باشد و می‌توانید از ترکیب رنگ‌های مختلف مثل متالیک و ساده هم استفاده کنید.

لاک ناخن مناسب زمستان طرح بژ

لاک چندرنگ با طیف‌های آبی

طیف آبی از رنگ‌های سردی است که در زمستان زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرد. لازم نیست حتما از یک طیف آبی و به طو یکدست استفاده کنید، اگر چند طیف مختلف از آبی در اختیار دارید می‌توانید فرم‌های هندسی ساده‌ای با آن‌ها بسازید و ناخن‌های خود را آرایش کنید.

لاک ناخن مناسب زمستان طرح آبی

لاک خال دار فانتزی

اگر طرفدار مدل‌های فانتزی هستید این مدل ساده و جالب را به شما توصیه می‌کنیم. برای لاک زدن به این شکل ابتدا ناخن‌ها را با لاک یکسدت با رنگ دلخواه پوشش دهید سپس با قلمو یا شابلون فرم خال‌خالی را روی آن ایجاد کنید. می‌توانید از نی برای این کار استفاده کنید. نی را داخل لاک فرو ببرید و اضافات آن را بگیرید و به آرای روی ناخن استامپ کنید. پس از خشک شدن تاپ کوت بزنید.

لاک ناخن مناسب زمستان

اسپری لاک ناخن یک روش جدید و جالب برای لاک زدن

وقتی به سالن‌های زیبایی می‌روید متخصص کار ناخن لاک ناخن‌های شما را بسیار حرفه‌ای و زیبا شکل می‌دهد که انجام دادن آن نیاز به تخصص دارد، حتی اگر این تخصص را هم داشته باشید این که خودتان برای خودتان لاک بزنید همیشه مشکل است مخصوصا لاک زدن روی ناخن‌های دست راست. اما اخیرا یک ترفند جدید برای لاک زدن معرفی شده است که این کار را بسیار ساده‌تر کرده و شما بدون دردسر و در کمترین زمان می‌توانید لاک ناخن خود را یکدست و حرفه‌ای بزنید. لاک زدن با اسپری بسیار ساده‌تر از روش معمول و با برس است و از ابتدا نیز هدف از ابداع این تکنیک این بوده است که شما راحت‌تر بتوانید ناخن‌های خودتان را در منزل لاک بزنید و نتیجه‌ای زیبا و حرفه‌ای (مثل سالن‌های زیبایی) بگیرید. برای لاک زدن به این روش مراحل زیر را دنبال کنید:

اسپری ناخن

  •  ابتدا مثل همیشه ناخن‌ها را آماده کنید، سوهان بکشید، تمیز کنید و بیس کوت بزنید.
  •  اسپری لاک ناخن را آماده کنید، فراموش نکنید که این اسپری مانند هر اسپری دیگری کثیف کاری دارد و باید تمهیدات لازم را بیندیشید. برای این کار چند لایه دستمال کاغذی زیر دستان خود قرار دهید.
  •  ابتدا قوطی اسپری را تکان دهید تا آماده استفاده شود. سر اسپری را در فاصله ۱۵ سانتیمتری از انگشتان خود بگیرید و اسپری کنید. از فاصله نزدیک این کار را انجام ندهید چون سطحی غیریکنواخت به دست می‌دهد که به سادگی هم خشک نمی‌شود.
  • طبیعی است که رنگ روی انگشتان شما هم پاشیده شود، نگران نباشید و کار را ادامه دهید تا پوششی کامل روی ناخن‌های شما شکل بگیرد.
  • وقتی رنگ خشک شد تاپ کوت را بردارید و روی ناخن‌ها بزنید.
  • برای پاک کردن اضافات لاک از روی پوست، ظرفی را از آب ولرم پر کنید و کمی صابون داخل آن بریزید و انگشتان خود را در آن ماساژ دهید تا رنگ اضافی جدا شود.
  • برای تمیزی بیشتر یک گوش پاک کن را به لاک پاک کن آغشته کنید و اطراف ناخن را به خوبی تمیز کنید.

نتیجه کار از حیث تمیزی و حرفه‌ای بودن شما را شگفت زده خواهد کرد. البته به خاطر داشته باشید که ماندگاری اسپری‌های لاک ناخن به اندازه لاک معمولی نیست.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی