زیبایی و آرایشی

۴ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

قبل از لاک زدن باید با استفاده از یک تکه پنبه که در لاک پاک کن خیس خورده است، سطح ناخن را تمیز کنید. چربی موجود در لوسیون‌ها مانع چسبیدن لاک به ناخن می‌شود.

لاک زدن نیز راهکار خودش را دارد به همین دلیل است که زمانی که در سالن‌های زیبایی ناخن‌هایتان را طراحی می‌کنید از ماندگاری بیشتری نسبت به زمانی که خودتان در خانه لاک می‌زنید دارد. به نقل از مشروح همه ما می‌دانیم که لاک زدن ناخن‌های خودمان کار آسانی نیست و معمولاً نتیجه کار تمیز و بی نقص از آب در نمی‌آید. دلیل این مسئله، فقط مهارت نداشتن نیست بلکه نکاتی است که با رعایت کردن آن‌ها خواهیم توانست به خوبی آرایشگر‌ها لاک بزنیم. در این مطلب مواردی را که باعث می‌شود لاک‌های دست و پایتان زیباتر و بادوام‌تر باشد را برایتان آورده‌ایم.

  • ۰
  • ۰

روغن آرگان چیست ؟

این روغن برای نخستین بار در کشور مراکش استفاده می شده و هم چنان هم کاربردها و خواص آن مورد استفاده افراد زیادی اسـت، بومیان کشور مراکش همسایه جنوبی ایتالیا، از روغن آرگان بعنوان یک مکمل غذایی، التیام زخم و تسکین راش پوستی و تغذیه‌ی پوست و مو، استفاده میکردند.

این درختان کـه بـه آرامی رشد میکنند بـه قدری مورد تکریم هستند کـه درسال ۱۹۹۸ جنگل آرگان توسط یونسکو بعنوان یکی از ذخایر بیوسفر «زیست‌کره» بـه رسمیت شناخته شد. روغن آرگان در زبان عربی زیت الارکان، یا زیت الارجان خوانده می شود. در واقع ارکان یا ارجان در انگلیسی بـه آرگان تبدیل شده اسـت و ازآن جا بدون تغییر بـه پارسی راه یافته اسـت.

  • ۰
  • ۰

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که عاشق خرید عطر هستید ،می دانید که خرید عطرهایی با بطری کوچک بسیار پرهزینه تر است از عطرهایی در بطری بزرگتر .تولید کنندگان عطر با تولید عطر در بطری هایی کم حجم،سالانه پول زیادی به جیب می زنند.اگر به دنبال پیدا کردن راهی برای کاهش هزینه ها هستیدما روشهایی را به شما آموزش می دهیم که با آن می توانید عطر مورد علاقه تان را همراه خود داشته باشید،بدون اینکه نگران شکنندگی بطری آن باشید.

  • ۰
  • ۰

خواص گلاب برای پوست بسیار زیاد است. قرن‌هاست که مردم این سرزمین برای مراقبت از پوست خود از گلاب استفاده می‌کنند. امروزه در تمام دنیا هم خواص گلاب برای پوست صورت مورد توجه پزشکان و متخصصان زیبایی و سلامت قرار گرفته است. گلاب به علت داشتن خاصیت نرم کنندگی، آرام‌بخشی و جوان‌سازی، در محصولات آرایشی و بهداشتی و همچنین به صورت مجزا مورد استفاده قرار می‌گیرد. گلاب برای انواع پوست مناسب است که شامل پوست‌های خیلی حساس هم می‌شود. از دیگر فواید گلاب می‌توان به قابلیت ضدعفونی کنندگی، درخشان کنندگی پوست و از بین بردن لک صورت اشاره کرد. در این مقاله چند راه برای استفاده از گلاب برای داشتن پوست درخشان، به شما معرفی می‌کنیم.