زیبایی و آرایشی

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بهترین روغن های مخصوص ماساژ بدن و نحوه استفاده از آن ها

روغن ماساژ چیست؟

بعد از یک روز کاری خسته کننده هیچ چیز مانند ماساژ نمی تواند ذهن و بدن شما را آرام و ریلکس کند، ماساژ با یک روغن ماساژ با کیفیت باعث آرام سازی بدن و بهبود عملکرد غدد، بافت ها و عضلات می شود.

همه ی روغن گیاهی نمی توانند اثر آرام بخشی بر روی بدن داشته باشند و به عنوان روغن ماساژ استفاده شوند. روغن ماساژ، یک روغن حامل یا از انواع روغن های ضروری است که سریع جذب بدن شده و باعث ریلکسیشن می شود.

توجه داشته باشید که هیچ کدام از این روغن ها مضر نیستند مگر اینکه به آن ها آلرژی و حساسیت داشته باشید.

  • ۰
  • ۰

برای برنزه شدن پوست به روش طبیعی، لازم است ساعت ها در آفتاب بنشینید که این کار نیاز به صبر زیادی دارد. ولی امروزه استفاده از اسپری های برنزه کننده، به دلیل اینکه جلوه های زیبایی به افراد می دهند، طرفداران زیادی پیدا کرده است. استفاده از این اسپری ها بسیار سریع و راحت بوده و بیشتر از 10 تا 20 دقیقه طول نمی کشد.

ماندگاری این اسپری ها بر روی پوست حدود 10 روز می باشد؛ زیرا به مرور زمان لایه های مرده پوست، پوست اندازی شده و در نتیجه لایه برنزه هم با آنها حذف می شود. بنابراین برای برنزه نگهداشتن پوست خود در طول تابستان، لازم است هر دو هفته یکبار آن را تجدید کنید که برای ماندگاری بیشتر نیاز به اقداماتی برای قبل و بعد از استفاده ی آن وجود دارد. 

  • ۰
  • ۰

کرم‌پودر گیاهی

کرم‌پودر از آن دسته مواد آرایش است که مصرف مدام آن علاوه بر آنکه به پوست به شدت آسیب می‌زند، اعتیادزا هم هست.

اگر برای مدتی از کرم پودر استفاده کنید دیگر نمی‌توانید بدون آن از منزل خارج شوید اعتماد به نفس خودتان را از دست می‌دهید و حس می‌کنید پوستتان وحشتناک است. برای اینکه به آن عادت نکنید و یا اجازه دهید پوستتان کمی خودش را ترمیم کند خودتان کرم پودر بسازید در این صورت هم پوستتان زیباتر و بهتر می‌شود و هم آرایش روزمره‌اتان را دارید.