زیبایی و آرایشی

  • ۰
  • ۰

کرم ضد چروک و ۶ نکته مهم در تاثیر بیشتر آن

تمایل به جذابیت و زیبایی، موضوعی است که همیشه ما خانم ها را ترغیب به مراقبت و نگهداری از پوست و استفاده از کرم ضد چروک و این قبیل محصولات ضدپیری می کند. خوشبختانه امروزه روشهای بسیاری برای کاهش روند پیری صورت و چین و چروک در پوست وجود دارد که با استفاده از آنها بعد از شروع سن سی سالگی می توانید روند پیری صورت را بسیار کاهش دهید. 

۱- قیمت، کیفیت کرم ضد چروک را تعیین نمی کند.

مهمترین چیزهایی که باید درباره کرم ضد چروک و بطور کلی محصولات ضدپیری لازم است بدانید این است که قیمت آنها کیفیت آنها را تعیین نمی کند. اغلب ما خانم ها تصور می کنیم که کرم ضد چروک با قیمت بالاتر مفیدترند. این مساله شاید تا حدودی درست باشد اما نه همیشه. زیرا تنها قیمت نمی تواند کیفیت محصول را تضمین کند.

نکات مهم درباره ی کرم ضد چروک
وقتی شما شروع به استفاده از کرم های ضد چروک می کنید مدت زمانی طول می کشد تا متوجه شوید که چه محصولی  برای شما کار می کند و چه محصولی روی پوست شما خوب جواب نمی دهد. به همین دلیل است که شما نباید خودتان را تنها با محصولات گران قیمت محدود کنید. قبل از خرید اولین کرم ضد چروک، شما باید یک تحقیق کوچک در مورد محصولات مختلف انجام دهید و ببینید چه کرم ضد چروکی روی پوستتان خوب عمل نمی کند.

۲- توجه به نوع پوست

یکی از عوامل کلیدی که باید در هنگام خرید هر نوع محصول در نظر داشته باشید، نوع پوست شماست و این موضوع در مورد محصولات ضد پیری استثنایی نیست. در حالت ایده آل،  ابتدا باید به سراغ محصولی که برای نوع پوست شما طراحی شده است، بروید. همچنین، هرگز نباید محصولی را که برای نوع دیگری از پوست ساخته شده است خریداری کنید، به عنوان مثال اگر پوست چرب داشته باشید، نباید محصولات ضد چروک با پوست خشک را استفاده کنید چون تنظیم میزان چربی پوست شما را به هم می ریزد. حتما قبل از خرید با یک مشاور آرایشی بهداشتی مشورت کنید و یا حداقل با مطالعه در وب و خواندن مشخصات دقیق نوشته شده روی ظروف آرایشی بهداشتی اقدام به خرید نمایید. 

۳- اطمینان از وجود آنتی اکسیدان در کرم ضد چروک

آنتی اکسیدان ها به مبارزه با آسیب هایی که در هنگام حمله رادیکال های آزاد به سلول های سالم انجام  می شود کمک می کند. رادیکال های آزاد از طریق قرار گرفتن در معرض آفتاب بیش از حد و دیگر عوامل محیطی ایجاد می شود. درست مثل بقیه بدن شما، پوست شما همچنین به آنتی اکسیدان نیاز دارد تا سالم و صاف باقی بماند.

بهترین منبع آنتی اکسیدان ها میوه های تازه و سبزیجات است، اما کرم های ضد چروک هم آنها را دارند. هنگام خرید کرم ضد چروک و یا برخی از محصولات دیگر ضد پیری، مهم است که لیست مواد تشکیل دهنده نوشته شده روی بسته بندی کرم پودر  را بخوانید و مطمئن شوید که حاوی آنتی اکسیدان ها مانند بتا کاروتن، ویتامین A، C و E، لیکوپن و سلنیوم هستند.

۴- کرم ضد چروک و سرم ضد چروک دو محصول مختلف هستند نه یکی!

این دو محصول را باهم اشتباه نگیرید. خوب، اساسا، کرم ضد چروک یا ضد پیری برای ایجاد رطوبت به پوست شما و تقویت و تولید کلاژن برای ساخت آن ها استفاده می شود. همچنین آنها به عنوان ابزاری جهت تغذیه و حفاظت پوست هستند که از بروز اثرات پیری زودرس جلوگیری می کنند.
از سوی دیگر، سرم ها محصولات بسیار متمرکز هستند که با مواد تشکیل دهنده فعال در مولکول های کوچک به راحتی به پوست نفوذ می کنند. در اغلب موارد، آنها به عنوان درمان موضعی یا بعضی از محصولات دیگر به عنوان مکمل در بحث مراقبت از پوست مورد استفاده قرار می گیرند.

سرم ضد چروک در قوطی اسپری معمولا عرضه می شود تا بتوان محلول را به صورت متعادل همه ی صورت اسپری کرد. 

نکات مهم درباره ی کرم های ضد چروک و توجه به محتویات روی بسته بندی کرم پودر

۵- محصولات ضد پیری حاوی مرطوب کننده را انتخاب کنید.

صرف نظر از نوع محصول ضد پیری که شما خریداری می کنید، همیشه باید کرم ضد چروک شما دارای مواد مرطوب کننده ی با کیفیت باشد. چرا؟ پاسخ ساده است؛ همانطور که سن شما بالاتر می رود پوست شما هم ضعیف تر می شود و چربی را از دست می دهد. همچنین عوامل محیطی نظیر قرار گرفتن در معرض نور خورشید، می توانند باعث کاهش تولید کلاژن و اشکال در تولید الاستین شوند، بدین ترتیب پوست شما را خشک و چروک می کند. محصولات ضد پیری می توانند اثر مرطوب کننده را از طریق مواد مختلف مانند اسید هیالورونیک ارائه دهند.

اسید هیالورونیک، در واقع، یک ترکیب است که به طور طبیعی در پوست شما یافت می شود. در محصولات ضد چروک و یا کرم های ضد پیری، این عنصر باعث می شود اثرات ناشی از چین و چروک در پوست کاهش یابد. هم چنین موجب بهبود سلول های پوستی و باز سازی آنها می شود.

اگر شرکت تولید کننده ی محصولات آرایشی هستید دقت داشته باشید که علاوه بر زیبایی محصولات وجود شرح جزئیات محصول آرایشی روی بسته بندی آرایشی یکی از عوامل گرایش به شمت برند شما و افزایش اعتبار شرکت شما خواهد بود. 

۶- صبر کلید جادویی مبارزه با پیری

در هنگام استفاده از کرم ضد چروک و ضد پیری دقت کنید که این محصولات تاثیر یک شبه نخواهند داشت . استفاده از این کرم ها به مرور تاثیر خود را بر پوست صورت می گذارند و نمیتوانید پس از استفاده از آنها در مدت زمان کوتاهی از عدم عملکردشان شکایت کنید. با رژیم منظم مراقبت از پوست که شامل تمیز کردن و آبرسانی هر روز (صبح و شام) ، تغذیه مناسب، ورزش و استفاده از کرم ضد چروک است، تجربه پوستی شفاف و شاداب را خواهید داشت.

 مطلب آخر :

با توجه به موارد گفته شده در بالا در هنگام خرید کرم ضدچروک و ضد پیری، به نوع پوست خود و مواد تشکیل دهنده ی کرم ها دقت کنید و محصولی مناسب با نوع پوست خود انتخاب کنید. وجود مواد مرطوب کننده پوست و سرشار از انتی اکسیدان ها نکته دیگری است که باید به آن دقت کرد. امیدوارم با مطالعه این مقاله از این پس کرم ضدچروک مناسب خود را با دقت بیشتری خریداری کنید.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی